Stephanie (timberlakeluvr9) wrote,
Stephanie
timberlakeluvr9

  • Mood:
  • Music:

.::*::.

NEW YEAR's EVE: went bowling with a whole bunch of people [family-extended and friends] and i even won one game! whoo! beat that ash! lmao...then cob told his mom ashley wanted to know about kneecaps, so mrs. thomas proceeded to grab ashley's kneecaps and sak her what about her kneecaps she needs to know. and ash freaked out and ran away. lol! later, we went to the welsh's with everyone from bowling and played a bunch of games for prizes like, what switched and find what the picture is of. and other games. i got a stuffed skunk, but traded it for a candy cane bowl. lol. it was a nice night tho. most people stayed until midnight and we watched the ball drop outside through a window. and mike wanted to do his annual shirtless run around the block, but his dad wouldn't let him b/c of his cast on his leg.

THE FIRST OF 2005: RoSe BoWl! michigan lost however...by one stink*n point. i was SO mad/upset. 38-37 in favor of texas in the last 2 seconds, for they made a field goal [just barely]. the iowa game was exciting too. iowa won in the last second too, on an amazing touchdown pass...it was sweet!

Jan. 2nd:went to 9:30 church service. went to cofee hour. said our good-byes to dave and karla. then i did homework the rest of the day.

Jan. 3rd:back to school...ugh. the day was AWFUL i was going to be late for school, so i was rushing at home. at the last moment, i noticed that i must have stepped in something and i'd spread it all over the carpetting in the , everywhere! so i started freaking out cuz i didn't jus want to leave it in the carpetting to set, but i didn't wanna be late for school. school was boring and ok i guess. then, i had cheer practice.

Jan. 4th:school. game @ crestwood. we won! i left the varsity game early to go to tap class. i was SO happy to be at dance [even if i did have my cheer uniform].

Jan. 5th:school. all after school activities were cancled due to the bad weather. so no cheer practice. YeAh! that made my day.

Jan. 6th:SNOW DAY~! YeAh BaBi!!! i slept in til 11 then i went to see "the darkness" with katie, genny, madeline, michelle, kendal, and sarah. there was NO ONE at the theaters. then everyone except me and katie went shopping since we were already at the mall. me and katie and ally went sledding which was fun. i blew the sled...lol. the people next to us on the hill, hated me, lol!

Jan. 7th:school. game @ home vs. Highland Park. we won! i hung out with mckenzie, genny, erin, and jessie. it was fun.

TODAY: went to the bank for like forever. and i'll prolly do some homework and do random stuff. i'm bored.



ApAllStar3260: hey
BLUEndWHITE6120: hey..hold on
ApAllStar3260: ok
ApAllStar3260: did michelle get a new sn cause shes never on anymore
BLUEndWHITE6120: yeah
ApAllStar3260: whats a stiletto
BLUEndWHITE6120: it's a kind of heel
BLUEndWHITE6120: like...stiletto shoes
ApAllStar3260: ok
ApAllStar3260: howd you like the gathering
BLUEndWHITE6120: ...are high thin heel*d shoes
BLUEndWHITE6120: i liked loved it!
BLUEndWHITE6120: you?
ApAllStar3260: i liked loved it!
ApAllStar3260: how do u cross something out
BLUEndWHITE6120: highlight whatever you want crossed out and right click and go to font and check the 'strikeout' box
ApAllStar3260: i liked loved it!
BLUEndWHITE6120: there you go...
BLUEndWHITE6120: see...i*m a good teacher
ApAllStar3260: i know
ApAllStar3260: what did you really do
BLUEndWHITE6120: did you love it too?>
ApAllStar3260: how was spy
BLUEndWHITE6120: fun
ApAllStar3260: what did you make for dinner
ApAllStar3260: what did you talk about
ApAllStar3260: what movie did you watch
BLUEndWHITE6120: pasta and salade and bread
ApAllStar3260: salade?
ApAllStar3260: now its my turn to teach
BLUEndWHITE6120: we watched *Luther* [it was 2 hours and 6 minutes long!]
ApAllStar3260: its salad
BLUEndWHITE6120: i slept through half of it though
ApAllStar3260: haha
BLUEndWHITE6120: but the parts i saw were good
BLUEndWHITE6120: i was like twitching in my sleep
BLUEndWHITE6120: lol
BLUEndWHITE6120: oh yeah! and ice cream
BLUEndWHITE6120: we had ice cream!
BLUEndWHITE6120: with sauce toppings! chocolate ice cream!
ApAllStar3260: what did you talk about
ApAllStar3260: sounds good
ApAllStar3260: did pastor elyse see you sleeping
ApAllStar3260: who was all there
BLUEndWHITE6120: probably...but i don't care
BLUEndWHITE6120: and she didn't care either
BLUEndWHITE6120: me, ash, josh, jake, emily, emily's friend, erica, ruth, jill, brian, mr. kaye, mrs. kaye, pr. elyse
ApAllStar3260: jill who
BLUEndWHITE6120: lewis [the unbelievably quiet one who went to the gathering with us]
ApAllStar3260: lol oh yea
ApAllStar3260: how could i forget
BLUEndWHITE6120: yeah...
ApAllStar3260: she was so loud i was about to punch her
BLUEndWHITE6120: huh?
BLUEndWHITE6120: is that sarcasm?
ApAllStar3260: yeah
BLUEndWHITE6120: okay..
ApAllStar3260: what did you talk about
ApAllStar3260: jake becoming a weeny
BLUEndWHITE6120: yeah...not really
ApAllStar3260: the fire alarm
ApAllStar3260 is away at 7:16:27 PM.
BLUEndWHITE6120: yeah..lol...ruth with no shoes on

Auto response from ApAllStar3260: Brb


------------------------------------------------------


XxImBigUpNoRtHxX: hey hey hey
BLUEndWHITE6120: howdy
XxImBigUpNoRtHxX: whats up
BLUEndWHITE6120: not too much
BLUEndWHITE6120: u
XxImBigUpNoRtHxX: n2m doing sum h/w still
XxImBigUpNoRtHxX: ugh i hate my teachers
BLUEndWHITE6120: yeah...same here
XxImBigUpNoRtHxX: omg it was cold after school today
XxImBigUpNoRtHxX: i was freezing
BLUEndWHITE6120: oh...was it raining [i had cheer pract.]
BLUEndWHITE6120: ?
XxImBigUpNoRtHxX: yea
XxImBigUpNoRtHxX: i got a ride tho
XxImBigUpNoRtHxX: like i was gonna walk in that shit
XxImBigUpNoRtHxX: lol
BLUEndWHITE6120: lol
XxImBigUpNoRtHxX: omg im bored
XxImBigUpNoRtHxX: im sooo sick i dont think im gonna go to school tommrow
BLUEndWHITE6120: aw..poor baby
XxImBigUpNoRtHxX: i kno!
XxImBigUpNoRtHxX: lol
XxImBigUpNoRtHxX: my mom was like your going and deal w/ it cuz i dont want u staying home
XxImBigUpNoRtHxX: i was like i cant breath!
XxImBigUpNoRtHxX: lol
BLUEndWHITE6120: passing out?
BLUEndWHITE6120: lol
BLUEndWHITE6120: that's not good
XxImBigUpNoRtHxX: no but i cant breathe through my nose
XxImBigUpNoRtHxX: lol
BLUEndWHITE6120: that's not good at all my friend
XxImBigUpNoRtHxX: its like its all cemented or something
XxImBigUpNoRtHxX: lol
BLUEndWHITE6120: lol
XxImBigUpNoRtHxX: its grody to the max!
XxImBigUpNoRtHxX: lol
BLUEndWHITE6120: lol
BLUEndWHITE6120: is your snot lime green?
BLUEndWHITE6120: lol
XxImBigUpNoRtHxX: no that was only that one time
XxImBigUpNoRtHxX: lol
BLUEndWHITE6120: lol
BLUEndWHITE6120: you never know
XxImBigUpNoRtHxX: lol

xoxo->>
[x] Stephanie [x]
  • Post a new comment

    Error

    default userpic
  • 0 comments